2007-10-18

Starta eget mässan dag 2

Denna dag skulle mer handla om seminarier än igår. Så var det tänkt i alla fall. Jag kom in sent, hade bokat ett med möte en grupp entrepenörer (som blev försenat).

Men det gjorde inte något då jag träffade på Lotta Schelin. Lotta är forward i dam fotbollslandslaget. Vi pratade en stund (hon var schysst) och idrottsnörd som jag är så tyckte jag att det var skitkul.

Sedan var det dags för första seminariet. Yanick Tregaro (tränare till Christian Olsson, Kajsa Bergqvist & Emma Green) föreläste om att prestera. Tyvärr var föreläsningen lite ostrukturerad och han kom aldrig riktigt till någon punchline, men några vettiga saker sa han iaf. Naturligtvis blev jag gladare när jag märkte att Emma Green satt i publiken. Storslam på idrottssidan med andra ord :)

Minglade med en del företagare och bytte några visitkort, men företagsmässigt gav inte denna dag så särskilt mycket. Får se om morgondagen blir bättre...

Inga kommentarer: