2008-01-09

De 5 bästa svenska forumen

Forum är ett väldigt bra sätt att bredda dina kunskaper och nätverk. Jag är själv medlem i flera olika forum.

I egenskap av egen företagare har jag gjort en topp 5 lista över forum.

  1. SEO-forum.se - helt ovärdelig information med massor med hjälpsamma medlemmar. Jag har fått så otroligt mycket kunskaper och en del affärsmöjligheter på detta forum.
  2. Affiliate-forum.se - Vem vill inte tjäna pengar på att ha en hemsida? Återigen en sajt fullpackad med bra info och schyssta medlemmar.
  3. Företagande.se - Ett väldigt omfattande forum med bra möjligheter att få hjälp samt och att göra affärer.
  4. Webmaster Network - Även fast det är många som går in i trådarna och "tycker" en massa (helt i onödan) så går det inte att bortse från att det är en gigantisk bank fylld med info samt att jag har personligen fått göra en del affärer med några medlemmar.
  5. Skatter.se - Det dyker alltid upp en massa besvärligt med skattefrågor. Jag har alltid fått svar på de frågor jag ställt. Sparar en massa tid & pengar.
Som ni märker så är det väldigt internetorienterat, men internet är framtiden så det är bara att hänga med.

Om ni letar efter andra sorters forum så har ni nog störst chans på Forumportalen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Manuell trackback: 5 bra forum