2008-09-07

VM är hett, trots att Sverige var svalt

Igår spelade Sverige en ganska tråkig match som ledde till att de enbart tog med sig en poäng från Albanien. Men jag ska inte prata om kvalet i sig, utan om min VM-sajt.

Igår var det besöksrekord på VM-2010.se, totalt 613 unika besök! Det är kul att se denna utveckling. Jag har en del kvar att göra för att göra sajten riktigt bra, med en väldigt kompetent sportjournalist vid min sida så kan det bara gå uppåt.

En rolig upptäckt var att IFK Trelleborg lagt upp min banner med länk till VM-2010.se. Jag blir alltid lika glad när jag ser sådant. Förvisso har det enbart givit ett besök, men det struntar jag i. Tack till den personen som tog det initiativet :) Om fler lag/sajter gör samma sak så ska jag naturligtvis skriva om er också.

Jag hoppas att Sveriges vm-kval går vägen och att vi får ett roligt kvalår framför oss.

Inga kommentarer: