2009-05-02

Nyheter VM 2010

Denna blogg har tyvärr fått alldeles för lite uppmärksamhet på sistone, jag har varit riktigt dålig på att skriva.

Anledningen till detta är mina 2 andra bloggar som jag har fokuserat mer på.

Den första heter SuperAndy.se där jag skriver om effektivisering, hur jag kan driva och utveckla ett företag trots stor tidsbrist.

Den andra bloggen är egentligen mer en "nyhetsportal", men nyheter från VM 2010. Det händer så otroligt mycket i kvalet och också en massa turer kring värdlandet, ska de bli klara i tid?

Den senaste stora grejen är om biljetter för VM 2010, nu går snart att köpa s.k. biljettoptioner, som kanske kan jämföras med en reservationsavgift som sedan möjliggör att kunna köpa paketresa till VM.

Men jag hoppas kunna hitta mer tid för denna blogg, om inte annat så efter VM 2010 :)

Inga kommentarer: