2010-03-23

Draknästet, ett efterlängtat program

Jag måste erkänna att jag är en riktig "sucker" för framgångshistorier. Älskar att läsa böcker & artiklar om framgångsrika entreprenörer och jag älskar att kolla på serier som The Apprentice, Mästarnas mästare (förvisso idrottare, men världsmästare i sina sporter) och naturligtvis Draknästet.

Men när 4 av 5 drakar tampas om en entreprenörs produkt & partnerskap så har jag otroligt svårt att sitta stilla, det spritter i hela kroppen!

Att höra om andras framgång är en av de saker som driver mig i mitt eget företagande... lyckas han/hon så kan jag också göra det, men jag ska försöka att göra det bättre.

Jag hoppas att andra lyckanden också har samma inverkan på er i er strävan efter att bli den bäste företagare ni kan bli.

Lämnar er med ett klipp från årets Draknäste, hittade tyvärr inget sånt klipp som gör det svårt för att sitta stilla, men ni kan alla titta på Svtplay.se för att titta på årets första avsnitt och naturligtvis imorgon kl 20 då nästa avsnitt sänds.

Inga kommentarer: